Blivande talang

Stänger ner dokumentet om modernismens litteratur för idag. Hanna bad mig just komma ner och kolla på en grej som hon hade skrivit till Rachel på Facebook. Hon hade suttit med ett franskt lexikon och ordagrant översatt ett litet meddelande till henne, så gulligt! Och faktiskt ganska nästan alldeles helt rätt också. Ibland blir jag förvånad över hur mycket Hanna kan. Surfa på datorn, sms:a, slå o ordböcker, räkna matte, maila, köpa musik från iTunes... När jag var nio hade jag flätor och spelade Goggo's, om någon nu minns vad det var. Det var faktiskt riktigt kul nu när jag tänker efter.
Nu skall jag krypa ner i sängen och sova. God natt!
Hon kommer bli något stort en dag. Helt säkert.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Med dig som storasyster är förutsättningarna för att bli något stort goda :)

2010-08-30 @ 22:39:57
URL: http://johannaei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det var roliga tider! Gogos var underbart kul:)

2010-09-02 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0