God morgon, alla djurvänner!

För tredje morgonen i rad har jag nu vaknat av att Stella riktigt vårlylat nere i hallen. Varför orkar jag inte ens tänka på. Kanske var det grannen som åkte förbi i sin bil. Eller så var det katten som åt av hennes mat. Vi köper nämligen bara hundmat nuförtiden, både Donna och Stella verkar tycka den funkar bra. Egentligen är det kanske inte så bra för katter att äta hundmat. Jag menar, det finns säkert massor av viktiga fiskvitaminer eller liknande i kattmat som Donna nu går miste om när hon tvingas knapra i sig Royal cain och Pedigree och allt vad det nu heter. Och det vore ju fruktansvärt synd om hon drabbades av någon hemsk typ av näringsbrist och helt enkelt bara tynade bort och inte längre såg till att sprida katthår, hårbollar och gnälliga jämranden omkring sig. Hu! Vilken enorm tragedi...
Men jag gillar djur! Speciellt när de sover.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Överväger att adoptera lilla Donna!



Alvarligt talat hoppas jag du skämtar,det är inte sjysst att ge en katt hundmat! Kram Carita

2010-12-15 @ 12:56:04
Postat av: Anonym

Fredrika då åk genast å köp kattmat, stackars Donna!



Kram Carita

2010-12-15 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0