Skynda att fynda?
Men jag tror faktiskt att min birstande förmåga att hitta billiga reafynd grundar sig ganska mycket i hur själva shoppingupplevelsen är. Beroende på om den är bra eller mindre bra så verkar det som att min klädsmak många gånger rättar sig därefter. Att hitta en plagg som hänger pryfligt på sin galge är helt enkelt så mycket roligare än att rota fram någon skrynkligt ur en enorm klädhög. Och för att vara ännu tydligare kan jag bara säga att när jag går in i affärer som till exempel Melrose & co och möts av en snygg 25-åring i klubbkavaj som undrar om jag inte skall ha ett glas mangojuice medan jag tittar runt, då är jag helt plötsligt villig att köpa nästan vad som helst. Till och med en Onepiece. Nästan. Och vad kan man då lära sig av detta? Jo, att ett lyckat affärskoncept är så mycket mer än bara en bra vara. I alla fall om det är jag som är kunden.
Det rådde som sagt stor brist på bilder på billiga reafynd i mitt iPhoto...
Vilken sötnos!! Är det din syster? :)