Vilken fantastisk upplevelse

Kunde bara inte sluta le när jag fann denna mening på min duschkräm när jag duschade precis: Enjoy a pleasurable moisturising experience in the shower.
Jösses. Helt plötsligt blev en vanlig dusch bara så mycket mer än vad det brukar vara. Enjoy. Pleasurable. Moisturising. Och experience? Jag har aldrig förr sett det som en upplevelse att tvätta mig ren med lite tvål. Men kanske är det dags att ändra på den inställningen nu? Lite roligt är det i alla fall. Hur någon har försökt göra något så litet till något så stort. Men det är de små sakerna som gör det, som man brukar säga. Och jag antar väl att det stämmer. Även när det gäller något så simpelt som lite tvål.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad önskar du dig i julklapp? :)

2010-12-05 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0