Blås mig bara

Jag är så naiv och lättlurad. Har precis suttit i nästan en halvtimma och fyllt i en enkät på nätet om allt mellan himmel och jord; mina matvanor, om jag gillar glasögon, om jag shoppar, vilken bil jag kör, vilken mjölk jag dricker, om jag har barn, hus, hund, katt och vilket kattfoder den i så fall äter - ni fattar. En mobiltelefon för endast 5 kronor utlovandes som tack. När jag var klar visade det sig att erbjudandet bara gällde om jag tecknade ett abonnemang som kostade 499 kronor i månaden, exklusive samtal och lite annat. Undrar just hur många mattetal jag hade hunnit göra på den halvtimman...

Kommentarer
Postat av: Emma

Lyckat! ;)

2010-10-11 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0