Jag hade nästan glömt

Bugg är verkligen helt otroligt roligt! Jag hade nästan glömt av det. Men när vi buggade idag på gympan idag blev jag verkligen påmind om hur kul det verkligen att att dansa till Vikingarna och Christer Sjögrens lena röst. Det är så synd bara att på alla buggkurser jag har gått på (två) har det antingen inte varit några killar alls eller enbart väldigt mycket äldre män. Gubbar snarare. Varför kan det inte bli lite hippt och inne att bugga och lyssna på dansband så även de yngre vågar ta sig en liten svängom?
Nu går jag och Ove och lägger oss. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske för att dans är svin tråkigt! haha ;)

2010-10-19 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0