Människans bästa vän

Den stora fördelen med att ha hund är att man inte behöver någon väckarklocka. Idag vaknade jag med ett härligt ryck alldeles för tidigt av att Stella skällde sig hes nere i hallen över förmodligen ingenting speciellt. Jag tänker att det måste vara en väldig skillnad på intelligensnivån mellan olika hundar. Jag menar, det finns sådana som leder blinda, klarar upp mord, hittar knark, samlar in får, kan spela tre i rad...
Och så finns det sådana som Stella som skäller på sin egen spegelbild. Hur tidigt märker man egentligen om man fått en Einstein eller ett pucko som bästa vän? Jag vet inte, men det borde helt klart stå på något kvitto någonstans.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar dina inlägg om Stella. Din underliggande dumförklaring är så kul. Jag känner precis likadant över Marwin..



Kram

2010-11-02 @ 16:30:44
URL: http://johannaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0