Matteprov och olycksfall

Matteprovet jag skrev idag kan ha varit mitt absolut sämsta genom tiderna. Och det trots att jag drömde hela natten om potenslagar och logaritmer. Vid ett tillfälle vaknade jag till och med av att jag kom på lösningen till en svår uppgift som jag tidigare inte hade kunnat lösa. Men ändå gick det som det gick. Det känns verkligen dåligt när det går dåligt.

 

En liten ljuspunkt var i alla fall att sista lektionen i webbdesign var inställd "på grund av olycksfall", som det stod på en lapp på dörren. Lät faktiskt lite obehagligt. Vad kan ha hänt egentligen? Bilolycka? Fall i trappan? Ett finger klämt i dörren? Eller är det helt enkelt så att hans hårddisk till datorn har krachat och fått hans datoriserade liv att helt gå under? Vad som räknas som ett olycksfall och inte är ju ganska subjektivt, menar jag. Vi får väl avvakta och se vad som händer på måndag. Nu är det i alla fall fredag - glada miner!

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Första gången du inte får MVG? isåfall med i klubben vi som inte får MVG haha :D

2010-10-22 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0