Hälsning från Sydkorea

Om jag får post någon gång nuförtiden så är det bara i form av reklam, räkningar, "jättebra" erbjudanden, kallelser till tandläkaren eller påminnelse om att jag glömt lämna tillbaka någon bok. Fast en gång fick jag faktiskt brev från Ung Vänster som ville att jag skulle gå med i deras ungdomsparti. Just då var det väl det festligaste på ett ganska bra tag. Men nu har jag helt klart något som smäller högre: idag har jag nämligen fått en vykort! Visste inte ens att folk skickade vykort längre. Och det gör man väl knappt heller, men min underbara, älskade Henrik håller visst fast vid traditioner och har nu skicka ett ända från Sydkorea. Det känns stort! Saknaden efter honom blev extra stor när jag såg hans oregelbundna handstil som varit den samma sedan trean.
Nu är det inte långt kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0