Leksak för en 19-åring

Jag fick en leksak av min pappa idag. Vet inte när det hände sist. Förmodligen säkert tio år sedan, och då var det nog en Barbie eller en minigolfbag i plast med tillhörande klubbor. Troligvis det sistnämnda, antagligen ett försök att få mig intesserad av golf och så småningom bli en ny Tiger Woods. Fast i kvinnlig verkison då, men jag känner tyvärr inte till något kvinnligt golfproffs. Eller just det! Vad heter hon nu igen... Annika Sörenstam!
Men tillbaka till leksaken.

Jag fck en Playsam av pappa. Playsam är ett företag som säljer snygga leksaker som inga barn vill leka med men som deras föräldrar gärna vill ha framme som en stilren touch på inredningen. Det är helt förståeligt. Hade jag haft barn hade dom absolut inte fått leka med min Playsam. Lacken kan ju repas! Så min lilla bil skall få stå på den allra högsta och barnsäkraste hyllan och innan någon (vuxen) får leka med den måste de tvätta händerma noga med mycket stark handsprit. Tack, pappa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0