Inga måsten

Kontrasternas tid är här. Efter en hel vår med tidsbrist och en fullklottrad kalender har jag idag helt plötsligt haft en helt tom lördag med massor av tid till att göra precis vad jag vill. Ingen att-göra-lista att gå efter, inga uppsatser att skriva, inga barn att passa och inget speciellt att grubbla över. Bara en solig dag full med möjligheter.

När man har saker man måste göra är det ofta väldigt lätt att komma på andra saker som man hellre skulle vilja göra. Men när man inte har några måsten alls och verkligen kan göra precis vad man vill blir man ofta helt mållös och vet inte riktigt vad man skall ta sig till. Så är det i alla fall för mig. Men det där löste sig tillslut.
Och nu har jag virkat ännu en liten gubbe att utöka min mjuka lilla familj med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0