Jag blir nog ingen köttätare ändå

Sitter här och längtar en smula till min vackra sommarö. I helgen blev båten upptagen på land och nu är livet där ute liksom ganska definitivt slut för den här gången. Men vad tusan. Snart är det jul och sedan är det inte långt kvar tills måsarna skriar sig hesa igen. Härligt!

På tal om egentligen ingenting så gjorde jag en sådan otroligt korkad deal häromdagen. Jag har varit dum nog att ladda ner den där Let's deal-appen, ni vet, en såndär som bjuder på massor av bra klipp varje dag.
"Åk på spa en helg för bara 30 000 kr exklusive moms" ungefär.
Fast erbjudandena är faktiskt oftast väldigt bra.

Så häromdagen fick jag ett mail om att jag var speciellt utvald (såklart) och skulle få ta del av deras superduper-deal som innebar att man för endast 10 kronor kunde få ett sånt där Whopper Meal, eller vad det nu heter, från BurgerKing med dricka och allt, värde 69 kr. Som vanligt kunde jag inte motså ett fynd av denna klass, så inom loppet av fem minuter hade jag gjort en kortbetalning och fått en liten rabattkod skickad till mig via sms.

Jag har aldrig ätit på BurgerKing i hela mitt liv. Och för att vara extra tydlig så äter jag inte ens rött kött. Och pommesfrites har heller aldrig varit min grej. Men någonstans tror ändå någon del av mig att jag genom att köpa denna superdeal en dag skall bli världens snabbmatsälskare och på riktigt gå och hämta ut det där Whopper Mealet och med god aptit skölja ner det med en någon blaskig läsk som ingår i priset.
Ni förstår ju själva. Det kommer aldrig att ske, jag lovar.

Men ändå. Det var ju ett suveränt kap. Och om någon vill bli bjuden på ett rejält skrovmål är det bara att höra av sig. Rabattkoden gäller till och med den 9:e december.


Vackra, härliga, fantastiska, underbara sommarö...

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul! Jag känner precis igen mig! Ha ha!

2011-11-01 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0