Alldels nöjd

Är så fruktansvärt trött i kroppen – och det är så skönt. Har jobbar hårt och länge idag utan någon vidare rast, gått en lång promenad i frisk kvällsluft och tagit ett rykande hett bubbelbad efter det. Nu ligger jag i sängen med levande ljus och öppet fönster och är alldels för trött för att göra något annat. Det är fredag och klockan är inte ens tio och kanske borde man göra något lite mer festligare men jag känner verkligen inte för det. Jag orkar verkligen inte det.

Jag njuter av att det är tyst i lägenheten och att det är fredag och helg och att jag är ledig i hela två dagar. Och min säng är så mjuk och mitt doftljus doftar så gott och min bok som ligger på nattduksbordet är så bra. Det vet jag att den är för jag har läst den förut. Mer än såhär begär jag inte just nu. Fantastisk fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0