Sjuk med P4

Eftersom jag kom hem genomblöt igår vaknade jag dunderförkyld idag. Men det år sånt man får stå ut med när man inte har något regnställ. Eller när man väljer att bo i Sverige på hösten.

Men det har varit ganska skönt att vara sjuk idag. Det har gett mig tid att läsa klart min bok om svenska entreprenörer och lyssna på P4 i lugn och ro. Jag har alltid lyssnat mycket på P1 och P3 men i somras upptäckte jag även tjusningen med P4. Det är jag och alla över 65 som lyssnar på den kanalen.

Idag var det ett program om hur man på bästa sätt formulerar sitt testamente så det blir lättast att tyda för de efterlevande. Men det är lugnt och skönt och alla programlederna är så trevliga och dom spelar inga låtar med tjejer som sjunger "whata fuck" tio gånger efter varandra följt av någon poppig elektroslinga.
Inga svordomar. Ingen ironi. Ingen hysteri. Bara vanlig hederlig, äkta och alldeles fullkomligt otrendig radio. Det gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina bilder måste jag säga!!

2011-09-07 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0