Dags att korka upp Ramlösan

Det är en fantastisk kväll ute. Precis en sådan varm sensommarkväll då man borde sitta på en klippa vid havet iklädd en jättetjock tröja och dela en flaska mineralvatten (för man skall ju köra bil hem sen) med den man älskar och bara prata om hur vackert livet är och hur glad man är för att man har varandra.

Men jag är tyävrr lite för trött för allt det där ikväll. Och dessutom har jag redan druckit massor med mineralvatten på jobbet idag så jag är faktiskt inte törstig längre. Och så har jag i ärlighetens namn ingen såndär jättetjock tröja, och ingen Mr. Perfect att prata om livets goda stunder med heller.

Så jag tar en dusch och går och lägger mig istället. Och efter en helt hel dags jobb är det faktiskt nästan lika skönt det med. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0